Kuvagalleria

Kuviksen kevätnäyttely 2023

Katso lisää kuvia Kirjastogalleriaan pystytetystä näyttelystä täältä.

Kuviksen kevätnäyttely 2022

Lisää kuvia Kirjastogalleriassa esittäytyneestä näyttelystä löydät täältä.

Kuviksen kevätnäyttely 2021

Katso virtuaalisen kevätnäyttelymme loput kuvat täältä!

Kuviksen kevätnäyttely 2020

Loput virtuaalisen kevätnäyttelymme kuvat löytyvät täältä.

Kansanedustajat kuvataidekoululaisten silmin

Lisää oppilaidemme vastauksia lukuvuoden 2019–2020 valtakunnalliseen muotokuvahaasteeseen löydät täältä.

Lukuvuosi 2018–2019

Täältä näet lisää kuvia oppilaidemme töistä sekä kirjastolla pidetystä kevätnäyttelystä.

Kevätretki 2019

Kuvataidekoulun retkeili huhtikuussa Heurekaan. Bussi oli täynnä ja mukavaa oli.

Elämyspolku päiväkodeissa

Kevään 2019 aikana kuvataidekoulu vieraili Karkkilan päiväkodeissa pitämässä lapsille kuvistunteja. Tunnit pidettiin osana Karkkilan kaupungin Elämyspolku-hanketta.

Grafiikkaa

Kuvis goes Harju 2017

Kuviksen kesäleirillä 2017 liikuttiin Harjun maisemissa. Leirillä tehtiin muun muassa sammalgraffitia ja tuohinaamareita. Ohjaajana toimi Juha Mäki-Jussila.

Kaupunkikesäleiri 2015

Tutkimusretkiä Karjaanjokilaaksoon -nimiselle kuviksen kesäleirille 2015 osallistui kymmenen 7–11-vuotiasta lasta. Ohjaajina toimivat Anne Siirtola ja Juha Mäki-Jussila, sekä apuohjaajina Kuisma Mäki-Jussila ja viimeisenä päivänä myös Eeli Salmenperä. Leirillä luotiin maisemakuvia Karjaanjokilaaksosta ja Tervasillasta sekä kaarnalaivat, jotka päästettiin leirin lopussa vesille.